Working bitch

Godmorgon!

Jag hoppas att så många som möjligt just nu ligger hemma och sover. Även fast klockan snart är halv tio och det är måndag.
Jag själv deckade klockan halv 8 igårkväll, vaknade vid 3 tiden och insåg att jag (fortfarande lika deckad såklart) inte hade ställt klockan. Tur för mig säger jag bara. Klockan 6 steg jag upp..Fortfarande exakt lika deckad.
Men jobb ska skötas gott folk!

Just nu sitter jag iallafall och väntar på en gäst.. Han skulle varit här vid 9 och gå igenom lite. Han kanske också ligger hemma och sover?

Asså dom här dagarna..fy saaaaa-te vad det har tärt. Folk överallt, hela tiden. Musik (samma låt på repeat 24/4) torsdag-söndag. Det suger fasen musten ur en, det där "hej-och-välkomna-gud-så-trevligt" leendet var fruktansvärt stelt igår eftermiddag må jag säga.
Men lika glada är vi för det!

Idag efter jobbet åker jag till Ikea med Elin&Madde, ska bli jättetrevligt! Sen är jag ledig i två dagar!


Nästa helg tar vi oss an ett helt hus fullt med dessa figurer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0