kisskiss


Ligger i sängen och är jätte kissnödig. Fruktansvärt onödigt, jag orkar inte röra mig!!!!

Älskade livet outhärdligt mycket igår när jag och mr XXXXX. Driiiiver. Nej men när jag och Daniel satt ute på min balkong med vin och musik och kärlek ända in i lungorna. Har förövrigt bjudit över tjejerna lagom till lördag så vi kan inviga denna nya skapelse! Har fixat och donat klart nu där ute:-D

Idag har jag hängt med flickorna på stan. Inhandlat diverse kläder osv! Byxdressen för ynka 49:- var mitt fläskigaste kap hittills. Ha!

Imorgon vankas stundetfirande för Daniels bror. Må jag tänka tillbaka på förra sommaren.. När man stod där med leendet upp till öronen och kände den där känslan av frihet. Njuuuutning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0