you can count on me

Godmorgon folket! Strålande sol på en strålande dag är helt strålande!

Idag ska vi fira Linnéas 20års dag och temat är lite cocktail skulle man kunna säga, så jag ska inviga min klänning jag sydde till nyår, men som då blev hängande.

Sitter just nu med håret i en knut med kladdig färg. Mörkt ska det bli. Bortsett från det så har jag nyss tagit ett bad vilket var mycket dumt gjort eftersom jag har täppta bihålor och ont i halsen/kroppen. Smart dessan. Här sitter jag och nyser lite av och till liksom..
Det är inte så smart att sola eller typ basta för den delen heller om man är förkyld kan jag tala om.

Gick in på facebook och hade fått en länk av Linnéa med låten Count on me - med Bruno Mars.. Sånt där som bara gör ens sega morgon en aning bättre.
Jag och Robin (Linnéas pojkvän) har för övrigt en liten rolig grej vi ska göra ikväll haha. Är riktigt laddad!

Nu ska jag städa lite och polera lite på klänningen.

P.s LINNEA LAGER (som jag vet läser slaviskt), jag har med min plattis till ikväll så JA, jag kan kirra din frilla! (vi kommer ju säkert inte hinna pratas vid innan liksom haha).



Puss!

Kommentarer
Postat av: LAGGA LAGER

Haha dessan! Count on me (att jag läser bloggen slaviskt alltså ;)) Du har varit med förr hör jag! Ses sen! PÖSS

2011-03-12 @ 14:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0