Helt okej dag att vara ful på

Jag känner såhär.. Att ibland, ibland då får man vara förbannat ful. Och jag valde idag, medvetet eller omedvetet ja det kan man vrida och vända på. Men så gåre när man inte sover tillräckligt. Jag ska lära mig bli en sömn-erska..

Sitter för övrigt och förmultnar på jobbet just nu.. Anna snackar med killen om restaurangbesök lördagen till ära, och jag vill jag me. Bio vore något också.
Men det känns rätt ovärt att lägga pengar på att somna i en biosalong. Om ni fattar.

Jag ska (vid kl 5 då jag har slutat) sticka ner till Ica, hyra film (kommer jag orka?), köpa något, och sedan ta bussen hem till min säng. När jag kommer hem ska jag ta ett bad, bädda rent i sängen och öppna balkongdörren på vid gavel.
Åååhh.
Kanske träffa Michelle också, kanske!

Nattti<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0