Hemkommen!

Kom hem i förrgår natt vid fyra.
Jag ska lägga upp lite bilder osv och istället för att skriva massa om resan kan jag kort och gott säga att det här har varit det bästa nyåret någonsin i mitt liv. (jag är ju så gammal).
Men ärligt, det var hel amaaaazing.

Nu laddar jag inför min 20årsdag och min Göteborgstripp med älskade kusin!
Laddad till max.

Måste även tillägga hur underbart det har varit med ledighet, i och med att huset (UKK) har haft "julstängt" har jag varit ledig, men imorgon jobbar jag ett pass på Un!co (som av olika anledningar varit tvungna att dra ner på personal) så det känns skönt med lite jobb ändå. Annars börjar allt jobb dra igång 17 januari igen.
Jullov skulle man kunna säga!

Här är lite bilder på Copperhill crew!


Man kan ju fråga sig varför vi bara har bilder från början av kvällen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0