Värd gårdag

Förbannat kallt asså. Sitter på jobbet och fryser skinkorna av miiiiig!

Gårdagen var mycket värd. Tog ett bad och pysslade om mig själv fram tills 3 då det bärde av mot ett svettigt spinningpass med kusinen. Världens bästa pass med alla bra partylåtar, perfekt på en fredag med andra ord!
Efteråt besöktes Mikaku av två nyduschade och hungriga brudar, maten var värd bara den igår liksom.
Ett par cider på systemet och sen var vi igång och taggade för en utekväll!
För övrigt har Linnea möblerat om sin lilla boning, mycket vackert och perfekt för en mysig förkväll.
Elin slöt upp och sen drack vi vin och pratade om livet. Största och viktigaste samtalsämnet blev nog män. I alla dess former. Ehh ja.

Taxi till Oasia för en varsin drink, förbannat mysigt ställe! Och sedan trippade vi i klackar vidare till Birger Jarl.
No surprise.

Tre timmars sömn och två koppar kaffe senare sitter jag nu på jobbet och dör sakta och osäkert..
MEN, käre älskade vän & wingman Malin glider upp med sushi i lagom tid för lunch. Underbart.
Jag hatar att vara ensam, när jag verkligen inte vill.

Ska strax ringa och väcka mina små pärlor som ligger och snusar i Linneas säng.
Tror inte ens dom märkte när jag knatade iväg imorse. Gryningstid.


jag säger..ingenting.

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0