Trött på att jaga.

Ooooh, sämst man är. Ingen uppdate alls.

Göteborg var toppen, vi bodde på Grand Hotell i fyra nätter, vi åt lyxig mat på Palace, shoppade så plånboken skrek av smärta, drack champagne & mousserande, trippade i klackar på avenyn. Toppen.
En väldigt lyckad helg. Som även började bra med ett kärt återseende ;).

Idag gott folk, idag jobbar jag halv 8 till 21.00. Yes, långpanna.
Den största dagen på året för UKK typ. Reitans riksmöte kallas det, vilket innebär att företag som säljs på Pressbyråer och Seveneleven i Sverige (allt ifrån vitamindrycker till nybakat) ställer ut sina produkter och firar sin försäljning för det gångna året, med priser som delas ut osv. Där har ni en hel beskrivning.
Dock får vi i personalen inte ta emot något dom ställer ut, men man vill bra gärna. Fast det blir rätt säkert mycket över ändå!

Utöver denna långa jobbdag fyller söta Maria hela 20 år och ska firas tonight. Så efter 21 där nån gång tänker jag skynda mig in i en ledig louge och göra mig anständig i röda läppar & randig topp. (temat för kvällen nämligen, randigt alltså).
Ska bli kul att träffa alla ikväll, har saknat hela gänget tillsammans så jag ska fira med gott vin.


Bjuder på en härlig bild på Linnea från första kvällen i Gbg, med barhäng på hotellet.

Puss! Och Grattis Marre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0