Ove Sundberg

The one and only.
Jag började plötsligt tänka på Ove Sundberg & på hur förbannat mycket jag älskar honom.
Han lyser även i sin frånvaro. Alla repliker sitter liksom inprintade. Han har lyckats.
Skulle dock hata honom i verkligheten. Tycker synd om dessa verkliga "ove sundbergare".
Stackars människor!
Kissemiss.


Jag har förövrigt inte mycket mer att tillägga. Jag mumsade en café latte med mich, sara och maria i ett av hörnen på Unico medans Linnéa strosade runt oss som servitris. Ett lugn slöt sig liksom runt mig. Eller runt oss alla. Vi kunde konstatera att våren ligger runt hörnet och att framtiden ser mycket inbjudande ut!

Sen åkte jag hem med ett par karameller i väskan och vänskap i hjärtat.

Vi hörs hörrni, nu ska jag släcka! (gamla tant)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0