Jarrå

Då kör vi!

Solen skiner ute, förbannat kallt dock, men man kan inte få allt här i livet. Som brukar sägas!
Jag är ledig idag. Det gillas.

Jag har tagit tillfället i akt att utnyttja solen på fullaste allvar genom att ta en långpromenad i min ensamhet med enbart Lars & Rihanna i lurarna. Vackert.

När man själv är ledig, det är just då som alla väljer att arbeta för fulla drag. Ogillas otroligt.
Jag har dock kanske en fika på gång med en mycket vacker vän!
Och om inte.. ja, då styr jag mina steg mot spinningsalen och svettas.

Egentligen var träning min plan för dagen, men solen fick mig att inse att det motsatta måste göras. Vila.

Klart för en dejt med Michelle. Jag styr riktning mot stan om en timme.

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0