2011-02-28

Hej!
Hade en toppen dag i Stockholm med tjejerna i fredags. Önskar dock jag kunde säga att natten var lika underbar.
Krogrundan slutade på hotellet vid kl 2, helt okej ändå för vi var på något vis nöjda med kvällen. Något vi också kan konstatera är att sitta inne i VIPen och bli bjuden på drinkar ofta är väldigt lyckat, men inte alltid. Det var liksom kul tills det inte var kul längre! Haha, men kul var det..faktiskt.
Hur som helst, runt kl 4, och faktiskt inte pga av för mycket alkohol, erbjöd jag hotelltoan en dos av mitt maginnehåll. Vid kl 8 hade jag spytt 10 gånger. Ja, vi räknade.
På senaste har jag druckit mycket, ätit konstigt och helt enkelt varit elak mot min kropp vilket resulterade i detta. Det här är tredje gången det händer. Och aldrig mer.
Jag hade frossa hela natten och dagen efter. Jag kunde knappt gå så pappa hämtade oss i Stockholm.
Det här önskar jag inte ens min värsta fiende..
När Linnéa fyller 20 firar jag det med endast ett glas vitt och alkoholfritt. Något jag faktiskt ser fram emot.

Nog om detta dock. Stockholmstrippen var ändå grym och Maria blev mycket happy!

Igår spenderade jag kvällen hemma hos Pajunens och gjorde mina naglar vackra. Är så otroligt nöjd!
Att gå med fula naglar är som att gå med oborstade tänder konstaterade vi.



Nu ska jag äta gröt!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hehe du jag har nästan blivit nykterist. Tar ett glas nu och då men that's it. Har egentligen inte druckit rejält sedan sommaren?! :D

2011-02-28 @ 14:14:27
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0