Sol utan brun



Eftersom att solen fortfarande inte kikar fram på himelen och jag där med känner mig en aning grå (jag vet man får ändå ingen färg) så har jag kletat in mig i brun utan sol.
Jag och Adam har huset själva i en vecka nu i och med att resterande delar av familjen är på semester i Österrike, så jag har finbesök mest hela tiden.
Stängde dörren efter michelle&maria för en stund sen. Dom håller förresten ett event på flustret snart, mer info kommer! Men då är jag i Paris..

Nu inväntar jag besök av Elin, och ikväll kommer ett annat finbesök och då blir det lite matlagning tror jag.
Myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyys.

Jobbar resten av veckan och det blir förmodligen det blandat med lite alkohol eftersom Mich fyller tjugolicious.

Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0