Robyn!

Måste ju förresten berätta om den grymma Robyn konserten jag och michelle var på i tisdags!
Grym grym grym.

Efter lite vin osv på hotellrummet (som för övrigt låg på tionde våningen med nice utsikt) så gled vi till Circus för konsert. Taxichauffören på vägen dit var förresten också rätt grym.
Först lite Rebecca&Fiona samt Those dancing days, sen gled kvinnan in i skyhöga 90-talsboots, färgglada tights och en lika grym röst live! Och jag som trodde hon skulle vara en aning lugn och lite småblyg.. vart fick jag denna tanke att träda fram?
Jag kan säga så mycket som att hon bokstavligt talat tröck en banan mitt på scenen och sedan slängde ut skalet i publiken..
Tänk vilket jubel en banan kan medföra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0