Valvaka

Hade en awesome kväll igår.
Efter jobbet vandrade jag och Linnéa hem till henne med varsin chailatte i högsta hugg, klockan var runt 16.00.
Väl där gjorde mat, ett glas vitt, dusch, smink och hårprodukter oss sällskap fram till att klockan slog 20.00.
Förfest bara vi två med vin och cider, mörk choklad och massa skratt gjorde att vi kände att, tamme faen, den här kvällen blir nog riktigt bra!
Saluhallen blev sista hållplats där vi mötte trevligt folk och det slutade med att jag Linnéa och Elin vandrade hem tillsammans i mörkret.

Matlagning och röstning stod på schemat denna dag och Malin följde halva dagen vid min sida. Trevligt och lite lagom mysigt sådär.

Nu ska jag göra fruktsallad, äta seasalt choklad och kolla på P.S I love you.

Ingen valvaka för mig faktiskt, men jag röstade moderat och får helt enkelt hålla tummarna!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag röstade på Kristdemokraterna då jag ej fick rösta i riksdagsvalet. Röstade på Kd i och med att jag hade en kandidat i Uppsala som jag ville rösta på. Annars hade det nog blivit Folkpartiet :-).

2010-09-21 @ 12:46:31
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0