Sjung om löningens lyckliga dar

Löning idaaaaaag! Eller låt mig uttrycka mig såhär.. Rätt-så-fet-lön-löningsdag!
Låt mig dock notera att jag har en plan för lönen, även om jag helst av allt bara vill åka ner till city och "Jaa men jag tar en sån" & "en sån där tar jag" osv..
Ju mindre jag shoppar här, desto mer kan jag shoppa i Spanien..
Och bom bom bom, DETTA gott folk är vad vi kallar I-landsproblem! haha.

Så min dag är planerad såhär: (efter att min arbetsgivare Karin ringde och frågade om jag kunde komma tidigare till jobbet).
Jag skulle egentligen med Malin på spinning men jag får helt enkelt dra ut på ett varv här hemma istället..
Sen ska jag ner på stan och kika lite innan jag sticker till UKK för 5 timmars jobb!
Imorgon blir det utgång med mina fina och då vill jag har nåt nytt på mig, bara för att, bara för att jag kan<3
Helénius slutar när jag börjar idag så där rök den Chailatten liksom.. Sällskapet gör ju grejen.
Justdet, jag ska beställa hem ett par grymma brillor snart också, ja, med styrka.



Jag är stabil nu.

/Desirée

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0