Jarrrååååå


Jag ska till ÅRE över nyår. Känn lite, sug en aning och släpp fram din avundsjuka! (om du inte är en vän till mig förstås och lyckligt nog tänker följa med).

Ahhhh, huset vi ska bo i är förbannat nice, lägger upp bilder så fort allt är fullkomligt spikat, vi vet nämligen inte vilket av boendena vi får än (ja, dom äger fler). Men vad vi VET är att dom har bastu, jaccuzzi, stort och bra för att fira nyår, 12 bäddar osv.. Och vi bor bara några hundra meter från ett SPA och RESTAURANG där vi ska hänga på nyårsaftonsmorgon! ;)
Pirr i magen jao.
Dock är det ett par (ej highheels vänliga) kilometer till Åre by så in dit lär vi ta taxi.. Som vi förmodligen lär boka typ innan vi anländer till Åre på torsdagen.. Nåja.
Värt nyår var ordet!


Nu ska jag ner och äta frukost innan jag tar en runda i solen!
Jobbar kl 15.30.

/Desirée 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0