Från och med.. Nu.

Fick helt plötsligt lust att blogga lite.

Idag kommer Liza hit, evigheter sedan jag träffade tjejen. Love<3

Jag själv sitter och lyssnar på Oskar - från och med du.. ofcourse. Big love till det med.
Förra helgen var jag ledsen i ögat när alla gick till Värmlands för att kolla in karln, men själv jobbar man och sliter som aldrig förr, och inget kårleg har man heller. ajajdå.

Ska strax ut och jogga i fina höstvädret sen ska jag duscha och rå om mig själv. Som aldrig förr.
Förra veckan jobbade jag 7 dagar. 10 dagar i rad dock, om man räknar.
Jag och Linnéa jobbar mer än någonsin, vi lider då och då.
Förutom den 25e, då lever vi.

Den 8 oktober drar Karlssons till Spanien, jag räknar ner dagarna. Vi behövert, jag behövert!


/ Desirée


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0