Ett möjligen dötrist väder

Goooodkväll alla glada!

Klockan är då alltså  strax före 18.30 och det börjar lite smått att mörkna ute i krokarna. Sommaren försvann lika fort som min gyllenbruna hy! Men snart ären ju tillbaka. Om prick 3 veckor sticker vi.. aaahhh.
Kan redan nu höra ljudet av en nyknäckt iskall bira! (om jag nu var en av dessa personer som föll för den smaken). Vi säger cider.

Hur som helst, jag sitter nyduschad med en stor turban på huvudet.
Klev ut från spinningen för ungefär en timma sedan och pappa kom lagom för att hämta upp mig.

Ikväll ska jag umgås med kusin, och vi får se vad kvällen tar oss.
Förmodligen inte längre än till torbjörnstorg för att hyra film.


Ser ut som att jag griper tag i något. Men det är bara kjolen, och så.

/ Desirée

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0