At work

Tjabba! Sitter på jobbet, det är så tyst att en viskning skulle höras från våning 6..
Ja jag är själv.
Huset är låst och endast en konferens på 15 personer håller till i ett av rummen och jag måste släppa ut dom.
Men så äre, inge att klaga över när man vet att det blir pengar av det!

Shopping idag då, och något jag köpte mig och med stora förhoppningar ska testa imorgon är Loréal´s nya mascara som Sandra hört skulle vara great. Så jag tog mig an den.
Köpte mig även en pälskrage, sköna leggings, en svart tight klänning med puffiga axlar, ett par svarta helt vanliga pumps, ett stycke linser (betala för ett handikapp typ), och lite sånt.
Plånboken svider inte ens! hiii.



När jag dragit ur alla människor ur UKK ska jag skynda mig till Ica för att handla med mig gottis till mig, Linnéa, Sandra och Malin. Vi ska krypa upp i Linnéas soffa och snacka strunt.

/Desirée


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0