Torsdag morgon

Solen kikade in genom min balkongdörr imorse, how lovley!
Idag är jag på bra humör, sånt där exalterat humör. Länge sedan jag kände så faktiskt, trots resor osv.
Måste bero på att jag såg min lönespec från endast ett jobb igår, rätt fet ja, och att det finns så mycket att se fram emot!
1. Nyår?? behöver icke säga mer. 2. Min stora 20 års dag is comming up. 3. Förmodligen dra en tripp till London i februari. 4. Jag & Linnéa ska planera in våran bff-helg i Stockholm med hotell osv.

Jag är glaaad bara haha :D !

Nu ska jag packa ihop lite.

Spinning kl 12, jobb kl 14!

/ Desirée


Kommentarer
Postat av: Johanna

Oh så duktig du är! Vi ska inte resa före påsken (större resa). Ser ut som 2v i New York och Florida. Men annars kommer vi ta weekends här i Norge (om ett par veckor) och sedan Sthlm. Finns så mycket att göra nu så finns inte tid att resa :-(.

2010-10-21 @ 10:06:33
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0