There´s no place like home

Hola amigos jag är hemma!


älskar den här bilden från 2oo6 haha.

Jag kan börja med att säga att oj vad en vecka kan gå fort. Vips, så är man tillbaka på samma ruta igen..
Den här veckan i Spanien har varit helt underbar. Vädret var med oss åtminstone ett par dagar och jag skulle ljuga om jag sa att jag var kritvit. Prutat ner lite smått & gott, shoppat på Habaneras köpcenter, stekt på stranden med en bacardi breezer, ätit god mat, fotat soluppgången- & nedgången, tagit en joggingrunda längs stranden, spelat poker och skrattat är en bra resumé av veckaaan.

Idag har jag njutit lite av höstvädret och druckit chailatte från Barizta, ska snart krypa ner under täcket ett par timmar sedan blir det party all night long. 17 pers av våra närmsta som samlas hos Linnéa för en trevlig kväll.
Kan bara säga att jag är råtaggad!

Later!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0