The day is grey

Japp, godmorgon gråa väder!


bästa mamma.


Här sitter jag helt nyduchad och rätt så nyvaken dessutom. Valde att gå upp i tid idag för jag har mycket att göraaa!

Behöver först och främst packa och rensa i min garderob. Vill inte komma hem till kaos, det är aldrig roligt!
Sen ska jag in till stan och möta upp the one and only (vi har övervägt att byta relationsstatus på face), Linnéa. Vi ska gå och hämta ut våra kårleg (jeeeeeeeeeepeeey) och sen ska jag gå och jobba ett par timmar.
Och efter DET ska jag knalla hem till miss her self i mina nya rosa klackar som är perfekta, fast först ska jag in på Ica och köpa chokladmint.
Kvällen ska bestå av vin, choklad, wraps, prat och bara massa skoj! Jag älskar såna här dagar.

Jag tror att anledningen till att jag längtar bort så mycket inte bara är för att jag har så mycket att upptäcka i Spanien, utan för att jag har så mycket att komma hem till sen igen. Mina vänner är så underbara.
Från att ena bestämmer sig för att skriva en fin liten hälsning till mig på facebook till att en andra ringer sent på kvällen (även fast vi ska ses dagen efter) och berättar att hon planerar en välkommen hem fest för mig, linda och adam med alla våra vänner.
Låt mig tillägga att vi blir borta en vecka haha..

Jag älskar er <3


/Desirée


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0