Sleep tight

Åh men hallå vad trött jag ÄÄÄÄÄÄÄR. Vet varken ut eller in. Bara för att man vill ha ett socialt liv utöver jobbet så måste man få trötthet på köpet! Big no.

I fredags var jag med laget på en fin middag at Oasia, första gången för mig och jag blev nöjd, mycket fint.
Och vi alla har så kul tillsammans! Blev lite drinkar osv. Sedan skuttade vi vidare till Bullit där det blev en annan form av musik än den jag är van vid, en oerhört ful man kastade ifrån sig ett par grodor bara för att han hatade sitt liv och ett glas vitt. Kvällen slutade på Terassen med den person jag alltid beundrat för det leende hon sprider även fast hon kanske mår uruselt ibland. Malin.

Igår jobbade jag (se där!). Efteråt, och med chailatten i handen, tog jag mina steg mot Ica för att hyra en film till den hemma kväll jag och mitt samvete hade planerat för bara oss. I lagom god tid hann jag klicka upp ett sms som fick mig att vända om för att åka hem och dra på mig klackarna istället.
Kvällen både började & slutade hos kusin. Och däremellan blev det vin på birger, och cigghäng utanför salu.
Klockan kvart i 11 imorse åkte jag tillbaka till jobbet.

Helgen i detalj.

Jag ska sova nu. Och imorgon ska jag vakna runt lunch.
På fredag styr vi mot andra breddgrader, kan inte vänta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0