lets laugh together

Idag på gymet började plötsligt en främmande eeh..kille/man snacka med mig utanför mina hörlurar. När jag efter ett par sekunder fattade att han pratade med mig och drog ur dom klämde han fram något i stil med "gick du på linné?" "nähä? du var lik en tjej därifrån" "du var väldigt vacker iaf".

Klockan var 18.30, jag hade gått i regnet och bar träningskläder. Det är inte varje dag man hör nåt sånt kan jag säga haha! Men tack då.

Idag jobbade Madde på UKK också, det i liiike!





Hur som helst, jag sitter framför tvn just nu och dricker té. Ska snart gå och lägga mig.
Jag och Elin ska in till stan och skvallra över en frukost imorgon!

/Desirée





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0