jarrå


Sitter på jobbet jag. Konf idag.
Innan jobbet tränade jag med Anna och kusin, det var mycket mycket behagligt.

Slutar om cirka en timme och det känns, men det känns skönt. Snart 8 härliga timmar har gått! Eller skenat iväg kanske man ska säga. Men min mage gör ont.

Linnéa ringde och berättade att vi är lediga imorgon båda två så det känns så förbannat braaaaaa, för då ska vi leka!
Hon tillade även att Robin skänkt 2 st Ben&Jerry´s till henne idag som hon inte hunnit äta..
Jag tror jag vet varför hon sa det.


/Desirée


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack fina Desirée! Jag fixar och trixar här och jag älskar det! :-)

2010-10-22 @ 10:48:07
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0