intensivt

Idag körde jag spinning intestivpass. Ja, jag känner mig stolt! Det var svettigt och lite lagom sprängande i lungor osv.
Och nu sådär efteråt känns det ju hur bra som helst.

Annars idag har jag städat rummet. Dammsugit, skurat golvet & putsat.. Dock behöver jag rensa min garderob, men detta hinner jag med i veckan. Så länge det blir innan Spanien så, för jag har planerat att fläska på med massa nytt där.

Hur som helst, jag och Linda åkte sedan in till stan och njöt av höstvädret. Strosade omkring vid ån (det är det bästa med höst i Uppsala, ån och dessa fina lövträd och gamla byggnader), dessutom tycker jag om alla nybakade studenter som vinglar omkring på sina rostiga cyklar!
Sedan tog vi en fika på Storken och pratade om allt vi hann.
Linnéa & Robin slöt även upp för ett tag. Sött och lite lagom mysigt.

Jobbade på UKK mellan 15 & 19 och sen är vi tillbaka till början igen. Spinning alltså.

Nu har jag precis avslutat min dag med en kopp té och en Liza i telefon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0