halvt levande


Såja. Har varit vaken en timme nu.
En vecka borta i solen räckte inte, jag kan inte fatta att jag ens varit iväg? det liksom känns inte ens :S..
Skulle kunna åka iväg helt själv en vecka till. Vilket himla liv det låter som att jag har haha.

Hur som helst så spenderade jag en mysig dag med Elin igår. Först fika på Café Linné, sen lite kik på stan, efter det gick vi och åt på Mikaku och konstaterade att vi skulle kunna dricka soyan, och sen blev det faktiskt en till fika på Wayne´s coffe.
How lovley. En sån där riktig höstdag var det också, och min nya skinnjacka värmde mig inte det minsta. faktiskt.

Resten av veckan blir det jobb. Tisdag/torsdag UKK, onsdag-söndag Unico. Pengar here i come.

Jag vill ha nyååååååååår nu! Excited as hell.

Kyss.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Och jag har heltidsjobb i huset. Jag trodde inte att jag skulle bli housewife.. det bara blev ;-)..

2010-10-19 @ 12:12:13
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0