when your steps make that much noice


ååh saknar den här dagen.. Snart ett halvår sedan..



Har precis slagit mig till ro i våran nya fotölj, gillar väldigt mycket må jag säga.
Mamma och pappa chillar i soffan, och pappa lägger denna kommentar när jag kliver in genom dörren:

"Det finns mat kvar om du vill ha, och jag har tagit hem jättemycket godis från mässan"..
Braa däääär! Ser det ut som att jag lever på godis? Jag försöker liksom tacka nej.. Försöker ja.

Nåväl, jag ska strax vara väldigt tråkig och gå och lägga mig så jag orkar upp till jobbet imorgonbitti.
Efter jobbet ska jag träna och sen hinner jag varva ner ett par timmar innan vi drar oss mot Johan för lite "get together".

Puss&Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0