Tyskungen



Huvudvärken är ett faktum. Åt h*lvete med det alltså.

Ligger för tillfället i soffan och varvar med att kolla på en långdragen film till att läsa Camilla Läckbergs "Tyskungen", och surfa omkring på internet. Haha surfa..

Detta skickades nyss till Linnéa:
"vet du om man på något sätt kan frakta hem en citronbiskwi? Kanske med taxi?
 Jag ligger deckad i soffan. Rumpa."


Vad svaret blir återkommer jag med. Säkert något alldeles magnifikt.
Malin släpar åtminstone strax ut mig på en promenad. Såklart.
Bara hon kan.

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha bara för att jag älskar dig! eller för att jag vill pina dig rejält, välj själv! ;)

2010-11-08 @ 15:31:39
Postat av: Desirée

anonym kommentar.. hmm, kan INTE vara MALIN! ;) Jag tror att du älskar mig NÄR du pinar mig ;) Deal?

2010-11-08 @ 16:31:56
URL: http://desireecarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0