Priset av för stora fickor

Godmorgon! Sitter på jobbet just nu, har varit här sedan 8 imorse. Paniken har just lagt sig..

Nycklarna till huset, som dessutom är rätt livsviktiga med tanke på att dom går överallt, bär jag omkring på. Jag har gått mellan receptionen och en av salarna och ingen annanstans, men ändå försvann dom. Poff, helt borta.
Jag spådde att det kanske var teknikern som snott dom, men han hade försovit sig i en hel timme så det var liksom kört det hoppet med. Sista utväg var att det spökar.. MEN, vid närmare titt i spegeln inser jag att jag inte brukar ha en liten bula "down there" i vanliga fall, men som nu helt plötligt uppenbarat sig.. Nycklen hade alltså vandrat vidare, jag trodde dock inte fickan var så pass stor.. Hehe well well.
Lugnet drar över mig nu iallafall.

Hur ska man klä sig ikväll då?..



Kommentarer
Postat av: Liza

SES SNART SNART ! :)

2010-11-13 @ 11:49:42
Postat av: Lagga

haha trodde det stod "priset av för stora flickor"! tänkte va faen ska hon skriva om mig nuuuurå, HA HA!

2010-11-15 @ 14:34:39
Postat av: Desirée

hahaha men ofta lagga!! Ja för det hade ju varit typiskt mig att skriva det.. haha.

thathathoaaheeeeeeeeee

2010-11-16 @ 10:36:08
URL: http://desireecarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0