Keps från Lanvin <3 H&M

Åhh jag ska precis beställa hem en keps från Lanvins H&M kollektion!!
Driver.
Det är liksom det ända som finns kvar från kollektionen, trevligt.
Vet dock inte om jag gillade kollektionen speciellt mycket.. haha nej det är inte en ursäkt.

Kom hem från UKK nyss, Pelle Svanslös med Bill&Bull vinkade av mig vid halv 9 (ja det var ett litet arrangemang).

Börjar 8 imorgon och sen ska jag och Linnéa ut och ha kul!

Såhär ser resten av veckan ut:

Onsdag : Jobba UKK 08.00 - 16.00. Hem till Linnéa och mysa, kl 20.00 se Oskar Linnros på Katalin.

Torsdag : Jobba UKK 13.00 - 21.00. Träna gym.

Fredag : Jobba UN!CO (ja det ska vara ett utropstecken) kl 11.30. På kvällen blir det förmodligen barrunda med Michelle och tjejerna.

Lördag : Jobba UN!CO kl 11.30, Träna spinning efter. Middag och drinkmys med Liza på kvällen!

Söndag : Jobba UN!CO 12.00, TRÄNA spinning på kvällen.

Jobb och vänner är veckan. Som det borde.

Vi hörs! Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0