Höstfint



Jag och Malin har tagit en jättelång promenad i höstsolen, härligt värre! Nu ligger jag dock stel i fotöljen och njuter av solen som kikar in genom fönstret istället. (bild tagen alldeles nyss).

Mamma & pappa ska precis iväg till Stockholm för massa kul så huset är fritt hela kvällen för oss ungar. Men mina kära bröder får helt enkelt gömma sig under denna dag känner jag dock.

Skulle själv åkt i Stockholm men det blir en annan helg istället. Så antingen ska jag bunkra upp med massa filmer och gott och bara mysa ner mig och ladda för morgondagen med massa skoj. Eller så drar jag över vännerna och kokar ihop en middag med massa praaat.
Vilket som!

Ha en mysig fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0