Gårdagen

Hej!

Det var väl själva f*n vad det snöar ute! Mys.

Gårdagen var trevlig, lite lagom sådär. Började med lite vin och spel hemma hos Annas kille Kim, och efter det tog vi tjejer (jag,michelle,sara&anna) taxi ner till Birger Jarl där det var lagom med folk, lagom med dans osv.
Kvällen avslutades runt halv 3 när Malin kom med bil och hämtade upp mig på vägen hem.

Idag ska jag träffa kusin tror jag, och kanske hinna med en lunch med Linnéa innan hon börjar jobba. Åh, just det, skulle jobbat idag men behövde inte då konferensen blev flyttad.. Man kan tycka att det är synd, men när Karin lägger denna kommentar i telen "du får ju självklart pengar ändå eftersom du har räknat med att jobba", svider det inte sådär jätte mycket ;).


Anna&Kim igår


Och jag i mina nya öronmuffar haha.

Nu ska jag äta frukost och fortsätta med min klänning.
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0