I rather be with you

Jag älskar dig Joshua Radin. Där har ni det, jag är kär.
Närå, men jag älskar verkligen hans musik.. så mysigpysig!

Iallafall.
Jag ville bara slänga in ett inlägg och berätta att...JAG TAR STUDENTEN OM 10 DAGAR!!!
Jag kommer springa ut och på riktigt vara så jäkla stolt över mig själv.
Betygen ser toppenfina ut och jag.. ja jag är stipendiat jag. Ha, ja jag Desirée Karlsson fick stipendium för en bra insatts i arbetslivet.
Jag får skryta just nu, jag får vara glad och skriva "jag jag jag" flera gånger om jag så vill.
Jag tar studenten och jag kommer vara den lyckligaste flickan med leenden fastklistrat hela dagen.

Imorgon blir det att pussa på ett par av mina fina flickor som har studentskiva, och på söndag är det våran tur. Turisttjejernas tur.

Nu kör vi tjejer! (och pojkar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0