dammig

Här blev det paus minsann. Men eftersom att hela maj har varit en enda stor fest (bokstavligen!!) så måste jag ju ändå dela med mig av allt fint. Blir lite bilder

I maj 2010 har jag:

Varit på Sandras Barbieparty




Träffat på gamla bekanta på random efterfester


Lurat omkring på stan med Linnéa & utnyttjat våran sjuka humor


Myst till det med Elin



Kramat mina kära släktingar


Firat käre kusin som fyllde hela 20 år


Stekt på Malins gräsmatta (notera att jag smörjde in mig med olivolja)


Gått på X antal studentskivor. Blandannat fyristjejernas skiva på Göteborgs.
Blair Waldorf & Alice i underlandet kom på besök.



Börjat dra igång matcherna med vårat sköna Korpengäng!



Ätit "grillat" och druckit gott vin


Myst till det med tjejerna på mysiga uteserveringar.
Invigningen av Biztro där det bjöds på Champagne & snittar.
Vi gillart.




Bilder säger mer än tusen ord och jag har fullt med bilder som ska komma upp här vill jag lova. Har haft en fullspäckad månad som fortfarande inte är slut!

Tre skivor är planerade denna vecka och sedan är det nedräkning för studenten!!

Nu gott folk blir det in för lite träning, och sedan ska jag försöka sola min bleka kropp, OHYES!


/ Desirée

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0