Vinden för alltid med sig något


Jaha, då sitter jag här idag igen. Mina gulliga "kollegor" försökte bjuda mig på bullar men jag tackade nej, och anledningen till det är att jag börjar må riktigt piss..
Ont i halsen, huvudet, bihålorna osv. Lagom till kryssningen, Great!
Men what to do som jag brukar säga.. Bara att bita i det sura äpplet haha.

Jag ska iaf ha en mysig dag idag. Jag och Linnéa ska gå och äta kinamat idag och sen se Luftslottet som sprängdes och även Coco Chanel som jag köpte här om dagen. Riktigt mys.

Tagga för imorgon!

/ Desirée


Kommentarer
Postat av: Bloggdistans

Godmorgon, vem är din favoritbloggare? Gå in på min blogg och svara på frågan :)

2010-03-05 @ 10:22:06
URL: http://bloggdistans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0