Torsdag morgon här på UKK

Godmorgon godmorgon!

Just nu sitter jag vid datorn i receptionen på UKK. Yes, jag håller ställningarna medans alla är på intern möte.
Känner mig faktiskt lite ensam.. Men duktig!
Har svarat i telefonen och tagit meddelanden, hjälpt gäster osv. P.s (jag har kavaj och grejer på mig) D.s

Jag känner mig vuxen helt enkelt.

Igår iallafall efter en fika med Elin och ett par svarta "rid" brallor rikare drog vi till Linnéa på Skolgatan och mös i lägenheten. Det kommer bli super hörrni!
Fick även reda på att hennes pappa har fixat biljetter till oss och Sofia till den 27 då Frantic Sunday och Timo Räisänen spelar på Katalin. Siiit kul ska det bli!

Idag ska jag träffa Linnéa på stan, ta en pysig fika och sen träna. Imorgon är det fredag!

(Och till dig Elin gumman, jag älskar dig och finns alltid här. Du är stark<3)

/ Desirée




Kommentarer
Postat av: liza

åh har linnea flyttat nu ? du måste hälsa henne från mig coh gratta och även flirta och fråga om jag får komma och kolla någon dag? :) vi måste ses snart, krogen när jag kommer hem ???

JAG SAKNAR DIG HJÄRTAT! <3

2010-03-04 @ 15:35:03
URL: http://lizalanzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0