Sunshine today

Åh vad man blir lycklig av solen! Det är så himla underbart att vakna upp med sol utanför fönstret<3
MEN, något som inte är lika trevligt är när en stressad doktor ringer och talar om att man har en inflammation i magen och att man genast måste ringa vårdcentralen. Det gjorde ju inte min stackars arma mage lugnare.. Så nu är jag ju nästan rädd för vad det kan vara. Säkert inget allvarligt men ändå.. gaaaaaah.

Idag ska jag inte till praktiken för ens klockan halv 4. Och bara 5 timmar så det blir skönt. Har faktiskt saknat alla där haha :).



Höööööööööööööööööööörs.
/ Desirée

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja jag ska tillbaka i sommar eller något :-). Beror på hur livet ser ut hehe.



Men men, jag är på Språkpunkten. Har varit där i en vecka men har varit sjuk nu i veckan. Har influensan så jag har feber, hosta och snuva. Riktigt illa men jag reser nästa vecka. Ska bli lovely! Känner mig hemsk på grund av att vi ej setts men det har varit så mycket. Har det inte varit armen har det varit förkylning eller så. Men jag är tillbaka i början av april. Då SKA vi ses har jag bestämt ;-).



Jag saknar dig Dessss!!

2010-03-10 @ 11:34:09
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0