och så var det måndag

Har egentligen ingen stor ork att skriva massa just nu. Men kryssningen var jätte kul, otroligt mycket folk & drag fram tills 6 igårkväll haha. Men alltid händer något, och detta skulle just hända mig. Vilket jag inte tänker skriva ut i bloggen. Det ända jag kan säga är att vissa människor inte kan anpassa sig till det land dom lever i, och även inte respektera kvinnor.
Jag äcklas.


Idag är jag hemma från praktiken, så efter lite samtal till höger och vänster ska jag hem till Linnéa och se massa filmer och äta sushi.

Den lilla tösen fyllde även år igår, och även fast jag grattade henne då så vill jag ändå säga det igen . Grattis hjärtat<3



Galnare bilder kommer sen.

/ Desirée

Kommentarer
Postat av: Liza

Hjärtat, ser att ni haft det kul! du är jättefin på bilderna. Gratta Linnea från mig i efterskott! :) Kan vi snacka på lördag under dagen? Jag kan ringa dig när jag sitter på tåget. Saknar dig grymt! <3

Utgång ett måste.

2010-03-08 @ 15:21:10
URL: http://lizalanzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0