joråsattesåvare

Ska kolla på film precis. Få tankarna på annat en stund.
Sen ska jag sova. Blir en sketans tidig dag imorgon, börjar kl 7. hooo.

Trodde det trodde det var solen jag behövde, men icke. Nog är det säkert vår och sommar som behövs, jag är liksom van vid att alltid se något positivt. Men just nu står det bara still faktiskt.

Ibland känner jag att jag mest av allt skulle vilja flytta till en liten pittoresk by i norra England och gömma mig ett tag, så jag slipper folk. och så att folk slipper mig med för den delen. jag är definitivt inte rolig ibland och sådär, just nu tillexempel är jag en sur liten kärring. Mest av allt skulle jag bara vilja.. Ja, slå någon kan jag inte direkt säga, det vore att driva med sig själv. Men typ..



Kommentarer
Postat av: Johanna

Hälsningar från Kuala Lumpur vännen! Hoppas allt är väl, jag tänker på dig!



Vi får ses så fort jag är åter, jag är tillbaka efter påskhelgen.

2010-03-18 @ 19:16:38
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0