Friday it is

Idag är det fredag mån tro!

Jag sitter precis på praktiken och håller ställningarna i repan. Michelle kommer snart med....

Idag får vi se vad som händer, ska kanske strosa på stan med kära mor senare. Kolla grejer till fjällen!
Resten av familjen åker på skidsemester till Alperna samma datum.
Men imorgon blir det Katalin och utgång med tjejorna och det kommer bli NICE! :D
Jag är trött som ett svin och hela veckan har varit rätt piss för att vara ärlig.
Mycket blommar upp när man minst anar det tyvärr.


Hur som helst ville jag bara rekomendera en JÄTTEBRA hudprodukt som jag själv faktiskt blev rekomenderad.
Har bara använt den ett par gånger men känner redan skillnad. Jag har börjat fått riktigt dålig hy nu ett tag vilket jag annars inte riktigt haft, men mycket pekar på att det har med min vitaminbrist och magproblem att göra..Men spela roll, jag vill ju inte gå omkring med dålig hy bara för att det finns anledningar.

Dock har den här kära Visibly Clear redan gjort bra värkan (efter 2 dagar) och det tackar vi för.


Jag använder mig av Ansiktsskrubb, ansiktsvatten och ansiktskrämen.
Kostar cirka 65 kronor produkt, och finns på både Apoteket och Ica.

Ha en bra dag!

/ Desirée

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0