100320


Klockan är nu cirka halv 9, och jag kan inte sova.
Jag är så sjukt trött efter den här veckan så jag fattar inte varför jag inte kan sova!

Hur som helst så var jag på bio igår med mina Linneor. Alice stod på schemat, och var faktiskt väldigt bra, dock en aning sämre än mina förhoppningar. Dessutom måste jag erkänna att jag slumrade till ett tag, och jag vill faktiskt beskylla mina 3D brillor som var väldigt för mycket effektfulla.

Och idag, IDAG ska Elin firas, för imorgon blir hon 20 barre vilket inte är så dåligt! 80-tals tema, god mat och massa trevliga people, blir as kalas! ;)

Sen har jag gjort något jag länge länge velat gjort... iiih. Men det visar jag i veckan minsann!

Jorå satte.. Ska faktiskt försöka slå mig till ro nån timme till innan jag måste upp till jobbet.

Lördag gott folk!

/ Desirée

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0