Sömn

Ligger i min säng just nu. Ögonlocken känns tunga..

Idag efter jobbet mötte jag upp Linnea på H&M där vi båda fyndade mycket mer än våran plånbok egentligen lät oss. Men så blev det iallafall!
Åkte sedan hem till henne på kvällen, kollade film och pratade om allt mellan himmel och jord. Flytten, studenten, sommaren, framtiden, killar, tjejer, barn.. Ja, allt. Det känns bra nu. Jag har en sån där skön och lugn känsla i mig. Om ett halvår vet jag inte vart jag är, då kan jag vara vart som helst, hur som helst, ja, kanske arbetslös? Men vad som kommer då, det tar vi då. Och även fast det känns en aning skrämmande just nu så vet jag att allt har en mening.

Hittade nyss mitt gamla fotoalbum mamma hade lagt in på mitt rum, med massa bilder från konståkningstiden och "barndomen". Vilken härlig uppväxt man haft ändå va..

Imorn ska jag sova ut. Och vad jag ska göra med min dag imorgon..jaa, det tänker jag inte skriva ut här. och varför? Jo, för att jag inte måste. HA!

/ Desirée

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0