Sometimes a man would be good

Varför? Varför ska vissa av oss tjejer alltid råka ut för att må så himla pissigt just vissa veckor?
Ibland önskar jag att jag var en man..

Så jag har därför legat i soffan med en vetekudde i tre timmar utan resultat och utan skola. Känner mig som en liten skit unge som skyller på något för att slippa skolan, f*nnn.
Ska iallafall ta mig in till UKK senare så att jag kan vara med på utbildningen om hur man serverar!
Någon med ett bra tips om hur man får bort mensvärk, DELA MED DIG!

Den här veckan har jag iallafall invigt mina skinnbraxer, jag ser det som något positivt.


Ignorera min döda blick. Thaaanks.

/ Desirée

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är så fin vännen! :-)

2010-01-22 @ 17:21:45
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0