slööö fock



Ligger i soffan och kollar på The Vampire Diaries..ooooh, vampyrer alltså!
och konståkning som går på tv.. Jag kan liksom inte låta bli att sakna det en aning när jag ser det, åkte ändå i 10 år..

Hur som helst så slutade jag tidigt idag så jag hann till 12 passet på friskis för lite Skivstång/kondition med Linnea, sen har jag endast legat i soffan och degat med mamma, som på något underligt vis var ledig idag.

Vid halv 8 tiden (20 i för att vara exakt) ska jag dra vidare till Linnea och chilla jaaooo. Kanske, möjligtvis, eller kanske inte, lite öl på något hak. Vi får se helt enkelt. Det är ju något vi singlar är bra på så vad att göra?
FAST, det lutar åt lite lugn. Ska upp tidigt imorgon
!

/ Desirée

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0