Lördag


Har varit och flängt i 12 timmar idag.


Jobbet gled på bra idag och vid 4 mötte jag upp Linnea och Ada på Chagall för kaffe och en koll på deras inköp. Mycket fint! Efteråt drog vi tre, Sussie och Madde och åt kinesmat, vilket satt perfekt.
Kvällen slutade med att byta ut Sussie mot Linnéa (skämt och sido) och se filmen Old Dogs på bio. Avatar var full... Men den var fin! (jag tror vi hördes mest i hela salongen, eller iallafall Madde haha).


På Onsdag blir det utgång och på söndag fyller jag 19 ååår. Inget att hurra för, men ändå lite, så det blir på lördag om exakt en vecka! Lite mat och utgång sådär.

Vi hörs!

Förresten, jag vill bara påminna mig själv, och er andra som vill lyssna, om att det är ett nytt år nu. Vilket innebär nya tag och nya kapitel för oss flesta. Känns väldigt skönt att lägga det här året bakom mig, och börja på ett helt nytt!

/ Desirée

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0