Hemsökta huuuuus

Hej tjena, vintern va, vilket skämt. Nu får de räcka!

Idag var jag faktiskt hemma från skolan. Anledningen : En ända lektion med läsning av bok vilket jag tog hand om hemma istället.. Plätt lätt.

Halv 5 körde jag och Elin styrkemedel och sen drog vi in på gymmet en timme och mötte upp mor och moster.

Nu har jag precis tryckt sushi och kikar på Hemsökta hus, läskigt! Tur att jag bor i ett rätt nytt hus..



Moster grattade mig lite i efterskott och jag fick en Champagneflaska, vilken ska öppnas på studentkryssningen då även Linnéa fyller 19 år. För det har jag liksom bestämt !

/ Desirée

Kommentarer
Postat av: din bästaste malin

jag är taggad till kryssningen vill jag lova:D

2010-01-22 @ 13:27:53
Postat av: Desirée

jag meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :D !

2010-01-22 @ 16:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0