Fre to the dag

Skoldagen gick otroligt fort idag. Dock har jag otroligt många arbeten att göra innan praktiken sätter igång så ikväll blir det nog en lugn kväll hemma med film och plugg. För imorn vankas jobb och utgång med brudarna! Exciting :D , alltid roligast när man tagit det lugnt för länge!

Hur som helst följde jag med Liza ner på stan idag för hon behövde storshoppa, och jag tänkte lämna bankkortet hemma eftersom jag vet hur det brukar bli (huuu). London here we come liksom, och då vill man ha pengar.
Dock sponsrade mamma mig med lite pengar så jag kunde köpa nya tygskor och byxor till praktiken, yeey!



Dålig bild är det värsta jag vet, men vad att göra.

Bruna mocka stövlar från Belle, funderade starkt på att sprätta bort sömmarna men det gick inte! nåja, jag gillar dom ändå.
Svarta jeans från Gina
Svarta klackar och tygskor från Skopunkten.

Fruktsallad, nästa!

/ Desirée


Kommentarer
Postat av: Elin

Fika imorgon som vi brukar göra på måndagar ;D ? hihi. Ring mig

2010-01-31 @ 18:05:26
URL: http://ejosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0