Wednesdaaay!


Imorgon är det time för LONDON BABY!!! Hiiii!

Iallafall, dagen gick super, jag och sandra på praktiken spenderade en hel del tid med att sitta uppe på plan 6 och kolla ut på folk och dricka varm coco.. hoho. Mer att göra nästa vecka förhoppningsvis!

Väskan är snart klarpackad, ska fixa det sista imorgon.

Nu ska jag iallafall strax åka in till stan för en drink med Sandra Kittan och lite tjejer på Plock, ytterst mysigt.
(och ytterst trött imorgon).. Men natten är väl ung som man säger?

/ Desirée

Kommentarer
Postat av: lager

haha men gud va gammal bild! Haha kommer så väl ihåg den där bilden, när vi hade min cykel och skulle hem till mig och vi hade väl fikat på 018 om jag inte minns fel... härligt sommardag :)

2010-02-10 @ 22:16:52
Postat av: therese

latar du dig på praktiken? akta dig så inte eva springer runt krokarna å upptäcker dig ;)

2010-02-11 @ 18:27:56
URL: http://tsoderlind.blogg.se/
Postat av: Liza

sexy, hör av dig via mail eller telefon. min mobil är trasig igen för tillfälligt, ber mamma ta med sig en gammal nu på fredag så ska nog ha det ordnat till då. puss <3

2010-02-15 @ 17:00:12
URL: http://lizalanzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0