Vårpirr

Idag fick jag en liten känsla av vår, jäättte härligt!
Dock är det ju ett tag kvar..


Igår pinade jag mig igenom jobbet trots min onda hals, och fram emot kvällen kändes det faktiskt bättre.
Så på kvällen blev det taco mys hos Ada och Sussie och efteråt.. tja, utan stora förvåningar, utgång hehe. Blir man taggad så blir man. Så vi stack in på Saluhallen och mötte upp Linnéa, Elin och massa andra.
Lyckad kväll som slutade med halv 3 bussen hem och med en ännu ondare hals..




Nya berlocken på plats

Inne i dimman, bokstavligt talat..





Men åter igen har jag tagit mig igenom en dag av jobb, och nu ska jag vila upp mig för första dagen på praktiken imorgon!

/ D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0