Studentens lyckliga dagar

Jag kan inte fatta att studenten snart är här.. Jag minns fortfarande närmina större kusiner tog studenten och jag trodde att min dag aldrig skulle komma.. Men se, snart är den här!
Gick precis in på Kenzas blogg och såg att hon lagt upp en bild på en vit spetsklänning.. En exakt likadan som jag har haft hängandes oanvänd i min garderob sen i höstas.  Och då kom jag på att det kanske kan bli min studentklänning om ingen annan dyker upp! Egentligen skulle jag sytt en klänning men vet ni.. det orkar jag inte längre. Så länge man är brun, fin och taggad så blir det nog bra!

Idag har jag och Linnéa chillat rent ut sagt.. Åkte in tidigt till Gränby där vi gick och storsade ett par timmar, och även köpte lite fint. Sen tog vi en lunch på Barizta och chillade ännu mer.


Ska strax åka och träna och sen blir det Bröllopsfotografen!

/ Desirée


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0